همه همیشه می خواهند بدانند: آیا ترجمه ماشین ( MT ) قبلاً با ترجمه انسانی (HT) برابری کرده است ؟ اما آنها در حال سؤال اشتباه هستند. سوالی که باید از آنها پرسیده شود این است: چگونه می توان راه حل های MT موجود امروز را به دست آورد تا به بهترین نتیجه ممکن برسد؟
در این روز و سن ، MT باید نه تنها به عنوان یک مکمل برای یک گردش کار ترجمه انسانی ، بلکه در هنگام قابلیت استفاده از فرایند خروجی ، امکان ارائه نوع خدمات مهمی را نیز در نظر بگیرد.
ده دلیل برای در نظر گرفتن راه حل MT
هنگام تجزیه و تحلیل 10 دلیل اصلی برای اتخاذ راه حل MT ، مطمئناً تأثیر آن را بر روی یک یا بیشتر از سه راننده اصلی هنگام ارائه خدمات زبانی تشخیص خواهید داد: هزینه ، زمان و کیفیت.
باید در استراتژی بازاریابی خود را: ". زبان بین المللی" تحقیقات بازار به طور مداوم نشان می دهد که، تا کنون، جهانی شدن، تحکیم یک پرورش نیست مردم ترجیح می دهند همیشه به خواندن محتوای بازاریابی به زبان مادری خود و، البته، تأثیر بر درآمد دارد. خرده فروشان با استفاده از سیستم عامل های قابل دسترسی در سطح جهانی از این روش "انتشار" برای تبلیغ پیشنهادات خود استفاده می کنند.
عمر مفید: اطلاعات ، مانند هر محصول دیگر ، قابل خراب شدن هستند و ROI برای محلی سازی مجدد آن با HT ممکن است نزدیک به صفر باشد. از MT خام گرفته تا گردش کاری مبتنی بر MT با درگیری انسانی ، در جایی در امتداد خط ممکن است نکتهای وجود داشته باشد که بومی سازی ارزش تلاش را دارد.
کاهش هزینه ها : این که آیا بودجه سخت خود را در نظر گرفته اید یا صرف فکر کردن در مورد گرفتن "نگرانی بیشتر برای جنجال" خود هستید ، MT تضمین می کند که تأثیر زیادی در هزینه ها خواهد گذاشت.
مهلت های محدود : هزینه تنها محدودیتی نیست که باید در نظر بگیرید. زمان نیز غالباً ذات است! از آنجا که خدمات ترجمه به طور کلی اولویت پایین تری دارند ، وقتی نیازهای فوری به وجود می آید ، زمان بسیار مهم می شود.
زمان های چرخش سریعتر : حمل و نقل سیم کارت ممکن است دیگر کلمه کلیدی نباشد ، اما هنوز هم مرتبط است. MT می تواند به شما در رسیدن به سرعت کمک کند تا بتوانید محصول یا خدمات خود را به هر زبان دیگری که برای یک پیشنهاد جهانی نیاز دارید آماده کنید.
غربالگری داده ها : با پردازش محتوای پر حجم ، استفاده از کلمات کلیدی برای جستجوی شما در یک خروجی MT می تواند به شما در یافتن اطلاعات مناسب در زمان مناسب کمک کند. کاربران محتوا این تاکتیک "جذب" را انجام می دهند تا یک قدم بیشتر به سمت "بزرگنمایی" حرکت کنند
بزرگنمایی : پس از اجرای مرحله غربالگری قبلی ، می توانید مواردی را که واقعاً باید روی آن تمرکز کنید ، بزرگنمایی کنید و این ممکن است مراحل بررسی کیفیت و ارائه خدمات کلاس A را داشته باشد.
محتوای جهانی به خوبی توسعه یافته : استراتژی جهانی شما ممکن است مبتنی بر توسعه محتوای محلی باشد. با این حال ، محتوای جهانی که به دنبال رهنمودهای مناسب بین المللی و بهترین شیوه ها تولید شده است ، مطمئناً به شما کمک می کند تا از MT بهره مند شوید.
همه مطالب به یک گردش کار یکسان نیاز ندارند : فرض کنید شما ارائه می دهید که برای آن نیاز به اسلایدهای ترجمه شده دارید ، اما یادداشت های خود را با مخاطبان خود به اشتراک نمی گذارید. به عبارت دیگر ، شما به یادداشت های خود با سطح کیفی در زبان مقصد به اندازه کافی خوب نیاز دارید که می توانید از آنها برای ارتباط پیام استفاده کنید و از اصطلاحات مناسب استفاده کنید. چرا این دو نوع محتوای مختلف را در معرض یکسان قرار دهید؟ چرا هزینه اضافی پرداخت می کنیم؟
تأثیر اجتماعی : تجزیه و تحلیل احساسات می تواند به سرعت انجام شود که تأثیر احتمالی پیام را ارزیابی کند. پست های رسانه های اجتماعی ، اخبار دیررس ، اخبار جعلی بالقوه ، بررسی مشتری یا نتیجه یک نظرسنجی ی یا اظهار نظرهای زنده از سوپر باول یا جام جهانی - همه چیز را می توان نمایش داد. محتوای مثبت ، خنثی یا منفی ناشر را می توان در پرواز مشاهده کرد. از محتوای نامطلوب مانند گفتار نفرت می توان جلوگیری از عمومی شدن آن جلوگیری کرد.
-
درباره این سایت